GLC girdle

2011年5月24日 星期二

Resort Collections: Six Senses Hua Hin, Thailand (i)


Six Senses Hua Hin, Thailand


http://www.sixsenses.com/SixSensesHuaHin/


 

遇上Six Senses Hua Hin,令我先知個「歎」字點寫!


          


去華欣要係曼谷轉長途車的,我當時因為貪平,由曼谷機場打的大約40分鐘去southern bus terminal轉長途巴士,再坐足4個鐘又熱又殘舊又迫滿本地人嘅巴士去到華欣市,再坐30分鐘的士先到Six Senses Hua HinWell....回程時call左駕私家車直接番曼谷機場都係3個零鐘。建議大家唔好慳果d錢黎辛苦....


 


Six Senses Hua Hin距離市中心30分鐘車程,你入得去住就唔好出去啦,因為車費好貴,同埋係房hae已經足夠啦! Otherwise,可以入住Six Senses Hua Hin之前或之後住市中心其他酒店,咁就可以係town玩。個town有咩玩?地方細細地,有夜市啦、餐廳、平價按摩店、手信舖、七岩outlet...sofitelmarriott都唔錯!


 


Six Senses Hua Hin其實同Evason Hua Hin基本上係同一個地方,入口都一樣,不過入到resort範圍就見到係分開左嘅,Six Senses Hua Hinprivate,全部係獨立「大單位」+ pool villa + Butler Service ; Evason Hua Hin Evason Phuket差唔多,有細dStudio Room


 


我住嘅係Duplex Pool Villa Suite,去到門口講低個名後就有架golf cart車我去間villa度,入到屋個butler先幫你攪check in,好relax!


 


Villa複式設計,有private pool係地下,樓上係睡房同一個bathtub係露台,所有淋浴地方都係戶外,不過你係villa內行去邊even係泳池內都唔會比隔離屋或其他人見到你,所以100%可以裸泳...haha


 


果幾日淨係好似不停游水、曬太陽、食飯...真係超hea! 仲有in-room dining係泳池邊都好正架!


 


去相:


 


畢生難忘的長途巴士



 


resort門口



 


坐Golf Cart



 


Villa Front Door



 


Duplex Pool Villa Suite



 


Ground Floor Living Room



 


木造天花



 


木樓梯通往樓上



 


一上二樓有大衣櫃及廁所



 


睡床及露台



 


露台的bathtub



 


露台向下望泳池



 


露台望海



 


private pool



 


pool side



 


下篇再續相片...

沒有留言:

張貼留言