GLC girdle

2011年5月22日 星期日

Resort Collections: Six Senses - Evason Phuket & Bon Island, Thailand

我真係好鍾意去旅行架,一定要自由行,因為我好鍾意睇地圖自己去到目的地,


如果安全嘅地方自己揸車玩就最正~


 


去旅行除左睇風景同shopping,我都好享受歎下resort


係酒店hae番幾日唔使趕頭趕命去呢度去果度嘛。


所以好想係度分享一下我去過覺得好正嘅resort,各位honeymoon可以多個選擇!


 


-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Six Senses - Evason Phuket & Bon Island, Thailand


http://www.sixsenses.com/Evason-Phuket/Accommodations-and-Rates.php


 


首先我想講句: 我真係好Like Six Senses!


Like: 泰式原始嘅裝潢


Like: 細緻有趣嘅木製裝飾品


Like: 百分百隱世的度假感覺


Like: 每一位員工的真誠親切態度


Like: 餐廳的美味食物


我真係好想試晒每一間Six Sensesresort,各位要多多幫襯我舖頭等我完成心願啦~


 


講番Evason Phuket,原來”Evason”係老闆Sonu Shivdasani combine左佢同老婆Eva嘅名黎架,好sweet!


 


Evason Phuket聽講係泰國唯一一間酒店有自己嘅private island - Bon Island,住客日頭可以坐船仔(15分鐘一班)Bon Island玩各項水上活動,Bon Island只有一間honeymoon suite,夜晚成個島只會有honeymoon suite嘅客人享受晒成個島啦...romatic!


 


酒店位置距離機場頗遠,酒店係布吉最南篤篤位置,車程距離機場45分鐘左右,去巴東20分鐘左右,但對我來講係好處,因為地點靜d隱世d


 


我當時係住Evason Deluxe Room,去左幾日唔覺有旅行團,多數外國人及日本人,香港人少d


 


去相:


 


Lobby and Reception area:


 


係我去過嘅最有feel的Lobby~



 


check-in在此水中~



 


main building



 


通去lobby嘅signature time tunnel~夜晚超靚!



 


Around the resort:



 


Room:


 


Eyes open: please clean up


Eyes close: do not disturb



 


Huge bathtub



 


sophisticated deco



The Infinity Pool:




 


Bon Island:



就係呢隻接駁船啦!



島上有酒吧及餐廳



Food:


好LIKE早餐超多新鮮水果(大樹菠蘿除外)及果汁!!



以下2味係BON ISLAND 吃的,好好味!



Into Thai



從此......我就對Six Senses念念不忘...


直至我再遇上Six Senses Hua Hin.....下回再續....

沒有留言:

張貼留言