GLC girdle

2010年9月5日 星期日

試身疑惑

有朋友問: 來試胸圍係咪要除晒衫比我睇?會唔會好尷尬?


等我講解下你嘅試身程序,比你有個心理準備:


來試內衣有2種女士 - 怕羞型 & Casual型


如果你是怕羞型:


度身 - 首先請進入試身室脫去上衣keep住個bra,我會入來幫你度好要量度嘅尺寸,亦會了解你原本的身型線條有何問題,例如胸部下垂、腰部兩者脂肪積聚等,從而對症下藥。但我強調如果度身時穿著衣服,可能未必準確,試身時或需要試多幾次先找到個最fit嘅。


試身 - 選擇合size嘅bra比你,當穿上後至叫我入來幫你扣背勾,然後教你如何正確將四周脂肪推入胸圍,最後教你日常如何自己穿著。


放心!全程我都唔會見到你最重要嘅部位。


如果你是casual型:


度身 - 脫去上衣及自己的bra & 外褲,當然我需要了解一下你的身型問題,然後更準確量度各部位尺寸。


試身 - 我會係旁邊一面講解穿著方法,而你一面可以即時體驗正確穿著方法嘅效果!


各位姊妹光臨時,不妨話我知你preference啦,最緊要係你試得安心!


By the way, 我都係女人黎,唔使咁緊張!

沒有留言:

張貼留言