GLC girdle

2010年9月7日 星期二

矯型Bra前與後

 


好友Kate帶來朋友C小姐來幫襯,C小姐身材唔錯架,經佢同意後可以放佢穿著矯型內衣前後效果比大家參考。


 


C小姐胸部算豐滿,不過一直用開普通爸爸嘅佢因肩帶過幼及cup位唔啱,所以造成胸部下垂及胸部兩邊外傾問題,原來佢自己都覺得隨著年齡越大,呢個問題越來越嚴重,所以先上來睇下。


 


由於標準胸高應大約在肩膊及手肘中間位置(見下圖藍線)C小姐原本的胸高遠低於標準(見下圖紅線),以及明顯見到胸部外傾,穿著80B普通黛安賓胸圍的嘅佢實情係應該著80C,因為胸部一直被冇承托力及著鬆晒嘅胸圍壓扁左,附近有多餘脂肪橫陳,實在慘不忍睹。


 


當穿上矯型胸圍後,胸部提升及cool番住四周嘅脂肪,自然成個胸形出番晒黎,普通一件Tee都能著出女性美!


C小姐需要戴住呢個啱身嘅胸圍3個月到開始見效,除左bra都會挺d ga,記住要有恆心!


 


其實「事業線」每個女士皆有,並唔係夾硬迫出黎,只係各位女士一直戴錯胸圍,引致咪咪走晒樣,妳都要開始好好保養啦!


 


沒有留言:

張貼留言