GLC girdle

2010年9月13日 星期一

本月TOP SELLING MODEL

最近上來嘅客人大部份都有同一個身形問題,就係著完胸圍之後,手臂腋下間都會""左舊"鬼祟肉"出黎,著小背心時有礙觀瞻,問題長時間唔處理的話,呢舊脂肪恐怕點攪都無效。


有以上煩惱嘅客人上到黎我多數建議佢著Louise (http://www.glc.com.hk/pro_detial.php?id=16) G002B。呢款矯型胸圍夾位設計緊貼腋下至背部位置,重點包裹脂肪於胸圍內,配合正確穿法更可連同手臂bye bye肉收緊,脂肪不容易走出;胸圍採用5個背扣,亦能鎖住脂肪於杯罩位置,更有效收緊胃腩脂肪。


我自己都長期著住,大概2個月到發覺以前"必"出來舊肉會被定型在杯罩內,當你要著吊帶背心時著bra top或無帶bra都唔會有舊肥膏走出來,不過記住唔著小背心時要用番個矯型胸圍呀!


Louise



沒有留言:

張貼留言